• St. Annastraat 93
  • 6524 EJ Nijmegen
  • 088 900 80 80
  • Lettergrootte

Klanttevredenheidsonderzoek

Fijn dat u de tijd wilt nemen om deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Het invullen van de enquête duurt circa 5 minuten.

Geslacht
Welk type lenzen draagt u?
Op welke vestiging komt u het meest?
Draagt u uw contactlenzen op medische indicatie?
Visser Contactlenzen is telefonisch goed bereikbaar.
De telefonistes zijn vriendelijk aan de telefoon.
De telefonistes geven mij goede informatie/uitleg.
De telefonistes hebben voldoende tijd voor mij.
Krijgt u altijd de juiste medewerker te spreken?
Vindt u het taalgebruik van de medewerkers wel eens ingewikkeld?
Heeft u wel eens per e-mail of via het contactformulier op de website contact gezocht met Visser Contactlenzen?
Ik krijg altijd snel en volledig antwoord via de e-mail.
Ik krijg altijd een vriendelijke en begrijpelijke e-mail (terug).
Ik word bij Visser altijd vriendelijk ontvangen.
Ik moet altijd erg lang wachten in de wachtkamer.
De praktijk ziet er altijd netjes uit.
Ik ben tevreden over de openingstijden van Visser Contactlenzen.
Visser komt zijn afspraken altijd goed na.
Bent u tevreden over de termijn waarbinnen u geholpen wordt?
Hoe ervaart u de privacy tijdens uw bezoek?
Hoe verliep de procedure in de praktijk?
De medewerkers van Visser Contactlenzen zien er netjes en verzorgd uit.
De medewerkers zijn klantvriendelijk.
De medewerkers maken een gehaaste indruk en hebben geen tijd en aandacht voor mij.
Welk cijfer zou u de specialisten voor deskundigheid geven?
Bent u vooraf voldoende op de hoogte gebracht van de procedure omtrent het aanmeten van de contactlenzen?
Na mijn bezoek ben ik goed op de hoogte van het vervolg.
Na mijn bezoek ben ik goed op de hoogte van de eventuele kosten.
De website www.vissercontactlenzen.nl biedt voldoende informatie.
Het foldermateriaal van Visser Contactlenzen is informatief.
Ik vind het prettig dat ik word opgeroepen wanneer het weer tijd is voor een nieuwe afspraak.
De levertijd van de lenzen wordt mij op het moment van bestellen medegedeeld.
Mijn lenzen worden binnen de afgesproken termijn geleverd.
Welk cijfer zou u de service van Visser Contactlenzen geven?
Zou u Visser Contactlenzen aanbevelen bij uw familie/vrienden/kennissen?

Welke aanvullende opmerkingen of suggesties ten aanzien van Visser Contactlenzen heeft u nog?