Contact
Bel mij terug
Wilt u graag dat wij telefonisch met u contact opnemen? Vul dan dit formulier volledig in. We nemen contact met u op de eerstvolgende middag dat ons Servicebureau geopend is (maandag t/m vrijdag).
Jaaroverzicht aanvragen
Voor het aanvragen van uw jaaroverzicht kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Afspraak maken of lenzen bestellen?
Voor het maken, verzetten of annuleren van uw afspraak kunt u het best telefonisch contact opnemen met ons servicebureau. Ook wanneer u lenzen bij wilt bestellen, helpen wij u graag telefonisch verder. Ons servicebureau is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Vloeistof bestellen
Wilt u lenzenvloeistof bijbestellen? Daarvoor kunt u ons bestelformulier invullen.
Wijziging doorgeven
Bent u verhuisd of heeft u een ander IBAN-nummer, nieuw telefoonnummer of nieuw e-mailadres dat u aan ons wilt doorgeven, dan kan dit via ons wijzigingsformulier. Onze administratie zorgt ervoor dat uw gegevens worden aangepast in ons systeem.
Wens of compliment?
Wij proberen continu onze dienstverlening te verbeteren. Graag horen we het van u als u tevreden bent over ons, maar ook als u vindt dat bepaalde zaken beter kunnen. Wij stellen uw mening op prijs. Laat het ons weten.
Klachtenformulier
Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over een bepaald aspect van onze dienstverlening, dan hopen wij dat u ons dat wilt mededelen door middel van ons klachtenformulier. Wij nemen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling en u ontvangt binnen uiterlijk drie weken een terugkoppeling van ons.
Onze optometristen zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister voor Paramedici, wat o.a. betekent dat zij vallen onder de klachtenregeling van de Stichting Kwaliteitsregister Paramedici. Daarnaast is Visser Contactlenzen aangesloten bij de NUVO, waarbij wij gebruik kunnen maken van hun geschillencommissie.
Beëindigen abonnement
Maakt u gebruik van een Visser Serviceabonnement en overweegt u dit te beëindigen? Klik dan hier voor meer informatie.
Overige vragen of opmerkingen
Misschien wordt uw vraag al beantwoord bij onze veelgestelde vragen (FAQ). Heeft u een andere vraag of opmerking, dan kunt u gebruikmaken van ons algemene contactformulier.